Niin kuin kaikki varmaan tietävät niin eilen alkoi kesäloma :D. Minun KA. on lukuaineista 9.6. Nyt on paljon enemmän aikaa sitten puuhastella Maaran kanssa, kun on lomaa. :) Aiomme Maaran kanssa ainakin kokeilla ohjasajoa. Saa nähdä, päästäänkö Maaran kanssa kesällä kisoihin tai hyppäämään.. :/

Maara liikkuu vieläkin vähän ep, mutta ei koko aikaa, vaan aina välillä. Pääasiassa olen käynyt Maaran kanssa kävelylenkeillä kentällä ja maastossa. Eilen kokeiltiin mennä raviakin pieniä pätkiä.

Eilen lähti kaverini Joannan vuokraheppa, Rauni, toiselle tallille. :( Nyt en siis pääse Joannan kanssa ratsastelemaan, ellei hän löydä jostakin ylläpitoheppaa, tai omaa heppaa..

Eilen laitoin Maaralle satulahuovan ja loimivyön ja ratsastin sillä tavalla. :) Mentiin kentälle ja istuin Maaran selässä takaperin ja annoin sen syödä ruohoa. Sen lisäksi kävin seisomassa Maaran selässä ja tehtiin myös joitakin maastakäsin juttuja. :) Tein Maaralle myös voikukista kukkaseppeleen, jonka se halusi lopulta syödä. :D Ratsastettiin ja tehtiin kaikenlaista eilen ehkä noin puoltoista tuntia. Maara sai eilen syödä myös aika paljon ruohoa ja perjantaina hepat pääsi tunniksi laitumelle.

Sen lisäksi minä ja Joanna aiomme mennä Onnenperän tallille kesäleirille. Leri on nimeltään omaponileiri ja se kestää 5vrk. Siellä ei tarvitse olla omaa ponia, vaan sieltä saa hoitsun, jota hoitaa koko leirin ajan itse yms. Eli tällä kertaa Maara saa jäädä kotiin.. :) Olen myös kerännyt itse rahaa leiriin. Leirin kokonaishinta on 360€ ja olen kerännyt jo/vasta 130€ :D. Leiriin on "enää" 34 päivää!! :3

Ainiin, se video tulee sitten, kun minun "videontekijäni" saa sen valmiiksi. :D Eli ihan pian! :)

Onko kukaan teistä koskaan ollut Onnenperän tallilla leirillä, tai käynyt siellä jostakin muusta syystä? Ja millaista siellä on? Onko joku teistä tulossa sinne tänä vuonna leirille? :)

http://www.onnenperantalli.fi/

 

Hyvää kesää!! <3